fredag 8 januari 2010

Tentan avklarad!

Jopp! Nu är den klar. Gick så där tror jag. Eller, jag får nog godkänt, det tror jag. Men sen vet jag inte. Tror jag missade en del på den praktiska delen. Men men! Jag har gjort så gott jag kan.

Så ikväll blir det INGET pluggande! Så det så! Sköönt.

Planerade för baconlindad kycklingfile med chevre i mitten... men jag tror jag skippar det idag. Firar med det imorgon istället. Idag blir det rester... *asg* Goda rester! Sen ska jag laga lasagne under helgen, till kommande vecka. Även quasedillas blir det. Nån gång iallafall, under helgen... eller kanske måndag.

En annan sak... jag fick lite kritik idag för att jag skriver otäcka saker i min blogg. Personen ifråga tyckte det var "otäckt" att läsa om mina tankar kring Typografi-Tomas... Kanske var det lite på skoj men jag tänkte att det kanske är fler som tycker jag är otäck?

Förklarar lite... Känner man mig så förstår man att det är på skoj. Jag sitter inte och gnider mina händer som en galen och tejpar upp bilder på honom på väggen. Bara så ni vet. Jag gillar att skojja och skämta. Hoppas att ni tar det så oxå. Att läsa min blogg är som att läsa Aftonbladet eller nån annan sån tidning... inte allt är sant och vissa saker kryddas ju lite för att det ska bli roligt att läsa.

JA, jag tycker att TT är en skön personlighet.
JA, han är en kul lärare.
JA, han ser bra ut.

NEJ, jag ska inte dumma mig på riktigt så som jag skriver här. (jag har väl en liten bit av självinsikt och förnuft! *ler*)

Många saker som jag skriver är ju dels pga min tokiga hjärna dels pga min humor. Men är det fler som tycker jag är otäck, så säg till så kan jag skriva på min hemliga blogg om det istället *fniss*

Som jag ser det kan man tydligt LÄSA vilka av mina inlägg som är med humor och vilka som verkligen är allvar. Så var det med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar