fredag 22 januari 2010

Känns bra!

Idag är det på nåt sätt riktigt bra! Det mesta känns bra! Hör bara:
  • Det är fredag!
  • Jag har eget arbete hemma = hundarna har sällskap hela dagen.
  • Jag ska iväg en sväng med 3 klasskompisar senare. Vi ska "storhandla", jag står med bilen och dom åker med! Smidigt.
  • Det är Lets Dance ikväll.
  • Min syster kommer imorgon.
  • Jag hade ett jättebra utvecklingssamtal med Lennart igår.
  • Jag fick tillbaka tentan, VG på första delen.
  • Praktikplatsen är klar.
  • Om det skiter sig med CSN (vilket jag nästan räknar med att det gör) finns det en del öppningar för praktis här i Nyköping.
  • Jag har en plan för hur jag ska gå igenom allt det här och inte gå under samtidigt.
  • Jag ska städa bilen och sälja den.
  • Ghibli mår bättre igen och siste kissprovet såg bra ut.
  • Jag fick oväntat tillbaka lite från just Ghiblis försäkring, satt rätt bra denna månad.
  • Nästa vecka kommer mamma och är här ett par dagar. Det betyder först och främst att jag får umgås med henne ett par dagar, bara det är ju MYSIGT! Sen slipper jag vara ensam på födelsedagen... (fyller gammal!) och hundarna får sällskap på dagarna, det är ju skönt för dem!
  • Snart kommer Cathrine hem igen, härligt!
  • Vi har och har haft riktig vinter i år, det tycker jag är bra.
Jag menar, det är ju underbart! Visst??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar