onsdag 13 januari 2010

Fil blev det!

Japp! Jag fortsätter min trend... tråktrenden! (Att skriva så tråkigt inlägg som möjligt...)

Åkte och handlade lite. Coop är öppet till 22. Köpte A-fil (tycker om!), russin och solroskärnor, banan och mjölk. Nu blir det lite fil-frukost ett tag.

Müsli, är det nån som gillar det? Och då menar jag inte den där "Start", för det är inte musli. Det är socker med lite trötta flingor av havregryn och sånt. Riktigt herderli müsli, det är inte gott!

När jag var liten och vi var på semseter i husvagnen... skulle vi prompt äta müsli i filen. eller såna där puffade riskorn. OTÄCKT! När det blir blött... HUVVA! *ryser* Flingor över lag är inte så gott! Dom är goda att äta som dom är... men efter bara 30 sekunder är dom ju halvsunkiga av filen/yoghurten/mjölken. Nääää! Äckit.

Men en skivad banan, lite russin och lite nötter. Det funkar bra för mig det! Så snart måste jag gå och sova, så jag får äta frukost snart. Fast jag fick lite torkad frukt ikväll. Eller kanske socker med lite äppel-bitar och torkade aprikoser. Det var så lite så det gör inget mitt i veckan... Men det var mums!

FASEN! Jag blev så himla sugen på att åka skidor. Precis nu! Såg dom duktiga längdåkarna på sporten... MÅSTE ta hit mina skidor och pjäxor. IiiiiI! Skulle vara underbart att hinna med det innan snön försvinner. Men först sova... sen fil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar