fredag 15 januari 2010

Otacksamma byrackor...

Jo då! Dom fick vara med och kolla Lets dance i sängen. Tacksamma??? Nä!

Jag låg på kanten, blessin på min arm innanför mig och Ghibli vid fötterna. Ghibli trampade först runt och buffade på mina fötter för att jag skulle flytta dem... tills slut var dom halvt utanför och då var han nöjd!

Blessin kurade ihop sig som en boll... och gosade ihop sig. I typ 2 minuter. Sen suckade hon ljudligt och länge... la sig på sidan och tog spjärn mot väggen... BORT! Hon tryckte alla fyra tassar i sidan på mig och stönade! Va sjutton! Hygglo... Nu får dom sova i badkaret i natt. Om jag hade nåt skulle dom få sova där. Utan filt... och duschen droppandes i deras små elaka huvuden...

Eller kanske skulle jag själv lägga mig i Bia-bädden och låta dom ha sängen... mer troligt om jag tänker efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar