måndag 18 januari 2010

Penis!

Det var en bra dag idag! Eller... jo det var det. Kul att se Tomas igen, kul att ha Grafisk Formgivning igen! Först såg han så arg ut när han kom. Men sen kom det där pillemariska leendet, så var allt bra igen. Han var kanske lite stressad, han var lite sen... kanske var det därför han var lite mulen först.

Ja ja... trevligt att lägga ögonen på honom igen hur som helst!

Vi fick återkoppling på den nya versionen av tidningen. Det gick bra! Jag var nöjdare och så klart påpekade han en del grejjer. Men det var saker som jag höll med om och kan fixa med eftesom. Hade slarvat lite och inte varit konsekvent. Vi ska inte redovisa dem igen, men man kan ju sitta och leka lite. Jag hade gjort ett nytt omslag oxå, det var faktiskt ett par som sa att dom gillade det. Till och med TT. Jag hade en idé och försökte få till det. Det lyckades så där. Jag kanske skulle kunnat göra det ännu mer som jag tänkt från början, men det kändes ändå bra!

Tyvärr var det bara en stund på morgonen och sen i gruppen som jag kunde titta på T... sen var det eget arbete. Två veckor till nästa gång... LÄNGE JU!

På vägen hem åkte jag till ÖB och köpte hundtuggisar. Ett gäng vanliga och sen "tjurmuskel". Ni som har hund vet vad det är. Kort sagt så är det PENIS. Tjur-PENIS. Torkad och VÄLDIGT utdragen... penis. Den här var i halvmeterlånga stänger. En hel penis. Så när jag kom hem fick jag såga av den. Penisen. *fniss*

Fogsvans och ett stadigt grepp om penisen, tre kapningar så vart det lagom bitar för hundarna. Ett tips dock: Såga inte penisar inomhus. Det luktar inte gott. Inte alls faktiskt.

Eftersom dom är torkade... så smular det när man sågar. Och penis-smulor luktar inte alls sommaräng kan jag tala om. Inte ens lite. Hundarna blir som galna iallafall. Och av nån underlig anledning som jag inte riktigt förstår... tog jag disktrasan och skulle torka upp smulorna. Det gick så bra så. Men sen står jag där med trasan i handen och funderar på VARFÖR jag tog disktrasan?? Om jag sköljer den och sen använder den på bordet... blir det ju penis på bordet!

Och nästa hemska tanke: Om jag använder den att torka diskbänken med... och sen tar en macka... DÅ FÅR JAG PENIS PÅ MIN MACKA!

Den åkte i sopen, trasan.

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha... du är så härligt galen! :D
    Kraam från storasyster

    SvaraRadera
  2. Regel till första dejten: Berätta inte att du sågar penisar i tre delar ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! Ja det är inte lätt när det är svårt ;-) Men penis på mackan vill man ju INTE ha!!! Antar att du slängde penistrasan :P

    SvaraRadera
  4. Ϻy brother гecommended I might
    lіke this blоg. Не ωas entiгelу
    right. This submit actuаlly maԁe mу dаy.
    You сan not beliеvе just how so
    muсh tіme I had ѕρent for this infо!
    Thankѕ!

    My web site :: 2 Apply 4 Cash
    Also visit my website Online Payday oan

    SvaraRadera