lördag 23 januari 2010

Syster-yster!

Idag kom min älskade syster yster! Lotta! Det var mysigt! Vi pratade massor och åt tacos. Sen prommenerade vi ner på stan (eller upp... jag vet inte riktigt) vi var ju tvugna att spela på Lotto när det var så många miljoner i potten.

Ghibli bajsade mitt på gågatan... bra tajmat! Tur att bajspåse fanns i fickan.

Sen hem igen och prata lite mer. Så mysigt att umgås lite! Och jag fick en present till... presentkort på kläder. Weeeeee! Tackar tackar! Jag som redan fått en riktigt bra present... så får jag en till! Lyckos mig... mmm.

Nu är det Robinson på tv. Kuligt att ha på i bakgrunden när man slö-surfar. Ska sova tidigt ikväll. (får hoppas att inte Dressman kör sin reklam innan jag ska sova... RUMPOR)

1 kommentar:

  1. Jättemysigt hade vi. Det får vi göra om igen! Här blir det tidigt nattis också.
    Kraaaaaam

    SvaraRadera