fredag 29 januari 2010

Snart öronproppar!

Idag gjorde Kalle mig alldeles svettig! Neeeeej... inte på DET sättet!

Vi pratade om uppgiften till på måndag... och jag hade en tanke om vad jag skulle göra. Han sa mest: jag hade samma tanke. Sen berättade han att det var andra som gjort rätt "avancerade" tolkningar av uppgiften. PANIK!

Det är inte det att jag inte vill göra nåt lite extra... jag bara insåg att det var precis vad jag ville! PANIK! Så jag blev totalt blockerad... Åkte hemåt. Så pratade jag med Johan och han kläckte en ASBRA idé! Jag anpassade den efter hur jag ville ha det och har nu suttit med den uppgiften hela dagen/kvällen.

Tror det blir ASBRA! Jag fotar och lägger ut sen, svårt att förklara.

Så nu måste jag rusa... ska på Rockbaren och lyssna på Viktor och hans band som ska spela. Enda instruktionen från Viktor: ÖRONPROPPAR!

Har stoppat ner dem i fickan... Hej då!

1 kommentar:

  1. Jag VISSTE väl att du diggar dödsmetall i smyg!!

    SvaraRadera