torsdag 28 januari 2010

Nattlinne?

Nu när mamma är här har jag nattlinne på när jag sover. Jag sover ju vanligtvis naken, gillar naket mellan lakanen! Och nu har jag nattlinne när mamma är här. kan ju lixom inte va naken så där på natten när man har besök.

Iallafall... efter första natten kända jag lite så där att "det var rätt mysigt med nattlinne"... och har har alltid tänkt att nattlinne är för tanter. Jooo... och vet ni? Dagen då jag vaknade upp och insåg att nattlinne var lite mysigt... det var min 34:e födelsedag! Så jag kan tänka att jag blev tant där över natten! Kan det vara så???

Herregud! Jag är tant nu! Yttersta beviset! Jag gillade nattlinne... Sen vet jag inte om ett knallblått nattlinne med Ior på kvalificeras under "tant-nattlinne"... Men ändå!

Men jag tänker oxå att naken kan ju funka om jag ska ha nån som kollar undersidan av täcket... jag behöver ju inte "outa" att jag har nattlinne? Så naken kan vara det officiella! Det kör vi på!

Jag sover naken!

2 kommentarer:

  1. Hihi! Ja du kanske inte ska ha Ior på dig om du väntar besök under täcket ;)
    Nattlinne är inte tantigt. Det finns många snygga och även sexiga nattlinnen!

    SvaraRadera
  2. Jag ÄR tant och sover naken, dock inte när jag är borta!
    Nattlinnen som är sexiga åker ju ändå av, eller?

    Mamsen

    SvaraRadera