söndag 31 januari 2010

All done for tomorrow!

Japp! Benen är rakade, naglarna målade, ögonbrynen plockade och tänderna flossade! Det är Grafisk Formgivning imorgon... med TT! Yay!

Hahaha! Jag menar ju förstås att jag är klar med alla mina uppgifter... alla och alla... två iallafall. Vi hade två och jag är klar med båda. Bled AS-nöjd med den ena. Den jag började med i fredags som jag vart så glad att jag kom på... den blev helt klar i natt. Och den andra, gjorde jag klart nu precis. Grundarbetet var gjort. Men den behövde ner på papper. Började med det igår... men mina pennor ville inte samma sak som jag... så jag gav upp efter ett par försök. Idag gick det bättre!

Så nu är dom klara och packade i väskan.

Väskan som jag får bära. Helt själv. För jag har ingen bil! Så jag får GÅ till skolan imorron. Vet nämligen inte om jag ids gå ner i källaren i kväll och kolla så cykeln funkar som den ska. Eller... kanske borde det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar