söndag 10 januari 2010

Lasagne i ugnen!

Jo men visst! Den står där och har det bra... en liiiten stund till. Jag tror faktiskt att det blir den bästa ever... Mmm!

Sen är det "Johan Falk" idag! Weeeeee! Jag gillade dom första 3 filmerna med Johan Falk... Noll tolerans, Livvakterna och Den tredje vågen. Alltså det är ju inte världens bästa filmer... men jag gillar! Och ikväll börjar dom sända de sista sex som spelades in 2009. Roligt! Egentligen borde jag ha sett de andra tre innan... igen. Men nu skiter jag i det!

Sen är det tredje säsongen av "En annan del av Köping" som startar idag. Har du inte sett denna serie innan... så börja nu! Underbara personligheter! Man får sig en tankeställare och dom är heeelt underbara! Rekommenderas starkt! 20.30 börjar det och sen 21.00 blir det Johan Falk. Great!

NU! Ahhhhhh! Lasgane! Haj haj haj.... mitt namn e Tooony Rickardsoon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar