torsdag 7 januari 2010

Nu så!

Har förberett mig för tentan. Känns bra. Lite nervös, men egentligen. VAD är värsta som kan hända... att jag misslyckas. Och? Då får jag anstränga mig hårdare nästa gång. Jag är på banan!

Kollade schemat idag. Iiiiii! Vi har Tomas en bra bit in på terminen... Kul! Han kanske har ätit pepparkakor i jul och blivit snäll, vem vet. Och även om han är den han alltid varit... elak och dum (fast det är han ju egentligen *ler*) så ska det bli kul att se honom igen. *klappar händerna* Men jag ska kolla en sak... har en känsla som jag måste undersöka.

Alltså inte så allvarligt som det låter, men jag måste kolla en sak... ska bli intressant. Får se om jag frågar rakt ut, det visar sig. Annars får jag gå via en annan kanal.

Vad jag menar? Det kan jag berätta en annan gång. Nu sova!

3 kommentarer:

  1. Inte gå ut med din lärare! Glöm det! Fråga honom om en date när du gått ut men inte när du är elev! NEJ!

    SvaraRadera
  2. Det är nog inte det hon ska kolla.

    SvaraRadera
  3. Vad söta ni är!

    Nej jag ska inte fråga om en dejt! En annan grej... inte ens säkert att jag ska det. Kanske bara observerar.

    KRAM!

    SvaraRadera