söndag 16 oktober 2011

Sunday

Jahopp. Söndag då. Jag vet inte vad det är... men söndagarna är inte alls så tunga längre. Om det beror på att jag ser fram emot att gå till jobbet eller vad det är. men bra är det ju iallafall!

I helgen har jag tagit det lugnt som sjutton. Igår var det bara att vara hemma och tvätta lite. Sen fixade jag lite lasagne som jag skulle ta med till pappa idag. Och idag åkte jag ju då till pappa en sväng. Lite lunch och en fin prommis i höstsolen. Sen hem igen och åka på apoteket. Behövde lite hostdämpande.

Det är så drygt att hostan aldrig släpper! Nu försöker jag att inte tänka så mycket på det. Det är allra mest rethosta nu så det går nog över snart. MEN DRYGT.

Så var det måndag igen då. Imorgon alltså. Kuligt!

Hoppas ni haft en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar