tisdag 11 oktober 2011

Ibland undrar jag om jag har alla popcorn poppade eller om det kan vara så att det ligger nåra och skramlar

Konversation vid läggdags härom dagen:

Jag: Nu har jag inte haft sex på hur lång tid som helst ju.
Jenny: Inte jag heller!
Jag: Men det sägs ju att vill man så kan man få, lixom utan att anstränga sig.
Jenny: Jag veeet! Men hur gör man då rå?
Jag: Du tycker att jag verkar vara rätt person att svara på det eller? *skratt*
Jenny: Hahaha... kanske inte.
Jag: Men jag antar att vi måste slampa till oss lite?
Jenny: Ja, kanske.
Jag: Hur gör man det då? Bara putar med boobisarna och ser söt ut eller?
Jenny: Ja, jag vet inte. Kanske?
Jag: Äh... vad fan... det är väl där skon klämmer. Vi vet inte hur man gör.
Jenny: Jag vet hur man GÖR. Men kanske inte riktigt hur man gör för att få komma dit, så man får göra lixom.
Jag: Hahaha, jag visste åtminstone. Men nu... jag vet inte.
Jenny: Hahaha! Har du tappat greppet?
Jag: Kanske. Men det är väl som att cykla kanske? Först vinglar man lite men när man kommer in i det går det bra.
Jenny: Så kan det nog vara. Men jag kan cykla oxå! Hahaha!
Jag: Jo, det förstås. Jag kan cykla, men kan jag sexa?
Jenny: Enda sättet för att få veta är väl att testa.
Jag: Jo, men då är vi ju tillbaka till det här med slamperiet. Just DEN biten är jag inte säker på.
Jenny: Nä... det är ju det.
Jag: Kan man inte fråga nån som får mycket sex... hur man gör för att slampa till sig?
Jenny: Hahaha, vad ska man säga då? "Hej, hur gör du för att vara så där slampig?"
Jag: Ja, kanske det! Men vem ska vi fråga?
Jenny: Jag har inga slampiga vänner. Nån av dina kanske?
Jag: Menar du att nån i min vänkrets är slampig? Hahahaha!
Jenny: Vi kan väl inventera och göra en bedömning av läget. Annars kanske vi måste outsourca den grejen. Leta i vidare cirklar.
Jag: Vi kan starta en FB-grupp! "Hur slampar man till sig?"
Jenny: Japp.
Jag: Men tror du på den här idén? Vi ska inte bara ragga som vanligt?
Jenny: Tycker du att det verkar som om vi har nån framgång med det upplägg vi har idag?

Ridå.

1 kommentar:

  1. Finns egentligen bara en regel som alltid gäller: behandla andra, som du själv vill bli behandlad.
    Kram

    SvaraRadera