lördag 8 oktober 2011

Ring ring

Telefonen ringer.
"Ja, Kattis..." Jag säger så när jag svarar :)
"Heeeej... det är jag" Jenny ringer från övervåningen.
Jag: Hahaha... hej! Vad har du på hjärtat?
Jenny: Jag vill byta gardiner.
Jag: Jaha...ok. Är du inte nöjd med dom du har?
Jenny: Jo, men nu köpte jag ju gröna kuddar, så jag vill ha gröna gardiner.
Jag: Ok, jo det förstås.
Jenny: Men då måste jag byta matta oxå. Det blir så dyrt!
Jag: Sant. Men kan du inte komma ner så pratar vi?
Jenny: Näää... jag ligger i sängen.
Jag: Ok, ja då går det ju inte förstås... *fniss*
Jenny: Jag har en massa hundar på mig oxå. Vi myser.
Jag: Haha... ok.
Jenny: Det är ju lättare att ringa.
Jag: Ja, så är det ju.
Jenny: Jag vill ha nya gardiner till vardagsrummet oxå.
Jag: Hahaha... jo.
Jenny: Nu ska jag ringa min bror.
Jag: Jaaa... jag måste snyta mig.
Jenny: Ok, då ses vi sen då?
Jag: Ja, vi gör nog det. Vi kan ses i köket till lunch.
Jenny: Det blir bra!
Jag: JHej så länge då.
Jenny: Hej hej!

Ridå.

Vi borde ha såna där walkie talkie :)

1 kommentar:

  1. Meh!! Så där var det ju inte! Jag ringde ju av en annan anledning! Men visst var det kanske lite slött :) Men jag hade ju kvalitetsmys :) Vi har ju två läger nu så jag kunde inte överge mitt läger :)

    SvaraRadera