tisdag 11 oktober 2011

Back at work

Japp! Idag gick jag till jobbet :) Trevligt! Jag gillar mitt jobb! Det var lite tomt bara... nästan alla andra är på kurs idag och imorgon. Men kanske lika bra, jag nyser och hostar ganska mycket. Så det kan vara skönt att inte störa nån så där akut.

Det är fint höstväder idag! Solen skiner och det är vackra färger överallt. Jag hoppas jag är lite pigg och kan ta en lite längre prommis när jag kommer hem. Inte lååång, men lite längre. Så hundarna får röja lite. Kanske tar bilen vid lunch och släpper dem på fältet. Så har dom iallafall fått sprätta av sig lite. Iallafall för Zingos del så ger det henne mer att få röja loss i 15 minuter lös än att gå 15 minuter i koppel. Så det blir bra det.

Idag är vår chefs chef här och kollar till oss. Han är snygg! Välklädd och ser ruskigt bra ut...! Hihi, ögongodis :) Bor i Västerås och är ensamstående. Det sa han sist han var här. Trevligt att ha nåt att titta på. Men bara titta, känns lite knepigt att stöta på någon som är chefens chef lixom. Om han skulle stöta tillbaka så får jag omvärdera det ;) Fin serru.

Måste handla lite idag. Lite grejs att laga mat med. Tog lite från Jenny i helgen så jag lär ju handla tillbaka lite. Får bli en sväng till Ica Maxi på väg hem. Så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar