söndag 4 april 2010

Tops från helvetet!

Jag ska tala om, att det finns ett par saker som kan göra mig SUR som egentligen är så små saker så man borde bara strunta i det!
  1. Tops som har för lite bomull på topparna. VARFÖR gör man tops som enbart gör ont när man vispar runt dem i öronen???? Hur kan man vara så jävla snål så man tänker: "Om vi bara tar liiite... så gör det ont... då tar dom en ny.... så går det fler och då köper dom oftare..." JÄVLA idioter! Det finns EN sort man man lita på av ALLA på marknaden, det är Jonsson & Jonsson. Dom har topsar av kvalitet!
  2. Om jag glömmer ladda mobilen när jag ska ut och göra nåt. Lämna den hemma är ju helt uteslutet... och nån bil har jag inte att ladda den i... KATASTROF! (eller inte)
  3. Jag glömmer ALLTID min hårborste om jag åker nånstans... och med mitt långa hår måste jag ha en borste med mig. Bara att köpa, ja visst, men hela mitt badrumsskåp är fullt med borstar. Jag skojjar inte... jag har MASSOR.
Nu ska jag lämna tillbaka en film på Ica. Sen laga lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar