söndag 18 april 2010

House - nu är jag ifatt!

Jag är klar. Jag har kommit ifatt. Nu har jag sett alla som sänds även i USA. Och är jag lyckligare för det? Njae... det kan jag väl inte påstå... Men nöjd! ;o)
Nu är ju frågan:
  1. Släppa tv-serie-tittandet och bara se när det går på tv.
  2. Dra igång samma maniska tittande på Grey´s Anatomy.
  3. Inget av ovanstående, läsa en bok istället.
Hahaha... vilka problem man har.
Jag vet redan vilket jag ska välja. Jag måste nämligen läsa en bok. Vi har en uppgift till skolan att läsa en bok och göra en affisch. Så det är nog dags att ta tag i att läsa boken. Sååå... det blir så. Men det fiffiga är att jag kan kombinera alt ett och två! Att läsa boken och kolla på House en dag i veckan... det är ju helt ok. Så får det bli.

Sen har jag ett erkännande. Jag är värdelös. Hahaha! Shit vad dumt! Idag satt jag och skrev med en kompis på FB... och helt plötsligt så blev allt större. Ni vet... typ in-zoomat. Förbannat! Jag visste inte hur jag skulle få tillbaka det! Och det var bara på den fliken...

Många om och men senare... (typ hundra svordomar, googlande, ominstallation av firefox och fan och hans moster) så får jag svaret av både Lotta och Linus på FB... "håll in ctrl och scrolla"... Men GUUUUUD! Det visste jag ju! Hahahahaha! Herregud vad dumt! 

Nu blir det snart matlagning. Alla matlådor är slut i frysen och jag behöver fylla på. Så idag tror jag att det blir lite köttfärsbiffar och nåt med kyckling. Great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar