onsdag 7 april 2010

Sov så dåligt i natt...!

Det var ju en lite dålig dag igår. Urnan med Ghiblis aska är "färdig" att hämta och det gjorde att det vart lite jobbigt igår. Knepigt egentligen, men det vart så verkligt att han är borta. Så jag funderade jättemycket igår.

Sömnen vart egentligen rätt obefintlig, så jag är lite seg i kolan idag. Men Cathrine fick mig på lite bättre humör och nu är jag rätt så ok på banan igen. Trött, men med gott mod!

Solen bröt igenom nu på eftermiddagen och det blev en riktigt fin kväll. Jag har precis klämt i mig lite middag. Idag blev det tomatsallad och lite grillad kyckling. Ska fixa bulgursallad till imorgon lunch men det tar jag senare. Bulgur, kyckling, tomat, paprika, mozarella och lite röd lök. Lite keso till det, det blir fint det!

MÅSTE i säng i tid idag, imorgon ska vi på kundbesök och då vill jag vara pigg. Sen kan det ju vara bra att vara pigg ändå... inte bara för att vi ska på kundbesök, bra för MIG att vara pigg. Så tidigt i säng it is!

1 kommentar: