söndag 18 april 2010

Det här med askan...

Ja, den i luften menar jag. Det är ju inge vidare. Himla dumt för flygbolagen iallafall. Jag hoppas det löser sig. Det kan ju aldrig vara billigt att dom står på marken lixom... planen. Men nu vill ju dom stora bolagen flyga ändå... DET kan ju aldrig vara bra!

Och jag undrar... VEM tror dom ska betala för att flyga med dem nu? Jag skulle nog inte vilja sätta mig i ett plan och veta att det BORDE gå bra. Man TROR att det ska fungera. Funderar på vad man exakt ska säga som pilot om det går åt skogen... "Ursäkta mig, men jag tog fel. Inta säkerhetsposition och håll tummarna för att vi faxar att landa..."

Nääää... dte där vet jag inte riktigt om jag tror på. Vi får väl vänta på att askan drar vidare? Eller? Varför så panikartat? Nej tack, jag vill inte flyga förrän det är klart i luften och vulkanen lugnat ner sig.

Inte för att jag ska nånstans... men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar