tisdag 6 april 2010

Johan Falk... varför slutade det så dumt??

Jag såg "söndags-filmen" igår... fast det var måndag. Men den gick igår måndag för att måndagen var söndag. Eller röd dag iallafall. Jag vet inte varför dom gjorde så... för då blev det ju måndagsfilm. Fast det var söndag. Röd dag iallafall...

Skit samma ;o)

Nu såg jag iallafall filmen igår. Johan Falk. Mycket bra! Jag gillar dom filmerna. Tyvärr var det sista filmen... som är inspelad vad jag vet. Det slutade så dumt! Han fick ju inte alls det han ville ha. Det slutade ju inte alls lyckligt!! Det var väl inge trevligt?

Johan Falk har framstått, i tidigare filmer, som att vara en rätt human människa... men han är inte alls snäll! Han utnyttjar ju Frank! Näää.... jag tycker inte det var ett bra slut alls. Jag blev lite ledsen för Franks skull och sen lite sur. Så jag hade jättesvårt att somna. Sen drömde jag om han Kinnaman (som spelar Frank) i alla möjliga olika tokiga händelser.

Han är väl den som är fronfigur för filmen Snabba Cash oxå tror jag. Spelar väl huvudrollen i den. Och jag läser ju boken just nu... så det är lite tilt i huvudet. Han är med lite överallt. Låg och funderade på hur sjutton han hade det egentligen. Men men, det är ju bara roller Kattis... *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar