torsdag 29 april 2010

Jag frågade!

Jo, det blev så till slut :o) Jag vågade fråga juristen om han ville äta sushi med mig. Och han ville det. Eller åtminstone så sa han ja och vi gick och åt sushi. Det var jättetrevligt! Tyvärr gick sista bussen hem kl 18.25... så det blev inte så lång "dejt" men det var jättetrevligt!

Jag sa att jag hade en trevlig kväll och gärna träffades igen, så vi får se om vi hittar på nåt. Vore verkligen skoj!

Frågade lite fint vad han skulle göra i morgon på Valborg. Han skulle hem och sova, sen ut på Karlsö under helgen om allt gick enligt plan. Han bor inte i Visby... så han har nära till båten över till Karlsö. Lyllos han!

Vi jobbar halvdag imorgon så jag ska väl hitta på nåt... funderade på att basta på jobbet. Men det blir lite tokigt just eftersom det är halvdag. Skulle vara skönt... men vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar