söndag 18 april 2010

Sol bakom muren.

I fredags var jag på stan och förlustade mig. (shoppade! Inget annat...) Gick lite längs med muren. Fin är den.

I veckan ska jag ta med matlåda och äta innan jag går från jobbet. Så ska jag ta mig en kväll på gatorna... Och promenera! Gud vad otäcka tankar ni har!

Sista bussen går 18.25, så det får nästan bli att ta cykeln. Se till att ha vantar med sig för turen hem sen. Det är lite kallt på kvällarna än så länge... Men iallafall. Skulle vara mysigt att knalla runt muren och bara vara. Jättemysigt. Kanske ska fråga den där juristen på jobbet om han vill följa med. Får se... Känns så pinsamt och framfusigt att fråga. Men jag får se.

Nu ska jag iallafall sova. God natt och sov gott...

1 kommentar:

  1. Väldigt vackert är det, jag tycker absolut du ska fråga.
    Kram

    SvaraRadera