lördag 3 april 2010

Det smakade bra!

Nu har jag smakat min kreation. Det var gott! Saknade nått "köttigt" tillbehör... men det kan man ju fixa till imorgon. Sen kan man ju byta keso-lagret till skinka eller bacon eller nåt. Men det smakade bra iallafall! :o)

Jag cyklade upp till Högklint idag. Så sjukt vackert där uppe. Jag gick längs med klinten ner till Rövar Liljas håla. Eller jag gick inte ända fram, för Rövaren har rasat en del i vinter. Nu är det avspärrat runt den del som kallas Rövare Lilja. Jag hade med mig kameran...:







Vill ni ser fler bilder så kika in på Facebook. Det finns vackra platser i hela världen, men Gotland är ju en del av vårt vackra land. Missa inte Gotland. SÅ värt att åka hit och titta på vad ön har att erbjuda.

Galet vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar