fredag 16 april 2010

House - en missanpassad stackare med ett särdeles stort hjärta

Idag, mina vänner, så är det HELT och hållet mitt fel att jag är trött. Jag stängde inte av House förrän vid halv två. Men jag kunde inte sluta titta... Det var så himla bra! Tyvärr kan jag inte avslöja så mycket, jag tog mig in på säsong 6. Så jag vill inte förstöra för er som ska se sen när det kommer på TV.

Men jag är kär... i House... i Chase... och i hela konceptet. Upprepningar på det medicinska, det är det. Fast det andra, shit... love it! House har klippt sig i säsong 6.. Mums! Men lite gubbe är han ändå. En läcker gubbe!

Fredag! Ska ner på stan efter jobbet... leta efter en påse. Måste ha en påse, kanske en tygpåse, att ha matlådan i. Känns B att ha en plastpåse. Så det blir en tygpåse tror jag. Sen ska jag köpa en sjal tänkte jag. Det går utför för Kattis... Handväska först... sen en "trenchcoat"... och nu en sjal. Men inga fruntimmersskor! Det går bara inte! Jag har sneakers. Men en sak... sneakers är inte så bra för fötterna. Gissa vad jag gjort?? Köpt sulor a la "fotriktiga" och lagt i! Fusk va?

Men så här är det: Jag måste! Jag KAN inte gå i jumpa-skor och se ut som en mupp... och jag KAN inte köpa fruntimmerskor för jag kan inte gå i dem... så jag har köpt sneakers och lagt i en fotriktig sula. Japp. Så blev det. Rätt nöjd med det!

Sen hade jag flätor igår. Det betyder ett riktigt burrigt hår idag. Jag borstar ut det och sätter upp i tofs. Ser skitfränt ut! Frissigt och HUR stor tofs som helst. Gillar att ha det så.

Idag är jag stand-in-informatör. Var det igår med. Det var skoj! Jag tror att det här skulle passa mig! Lars är på kurs och jag får hålla i hans trådar. Inte fullt ut så klart, men till stor del. Det vart ju lite full rulle med flygen som är inställda och så där... det var jag som fick trixa med hemsida och information kring det igår. Det var autobahn in på "mitt" kontor. Riktigt kul!

Idag har jag som uppgift att fortsätta bevaka det. Najs.

Helgen då...? Jaaa... inte kan jag avslöja det NU heller. Då finns det ju inget att skriva om då... Hej! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar