tisdag 13 april 2010

Hittade en bra sida...

Satt och funderade på hur jag skulle kunna komma ikapp med House. Frågade Lotta på msn om hon visste nån sida man kunde se online. Lagligt förstås. Inte ladda ner, utan se online. Hon gav lite tips och så hittade jag en sida! Najs! Utan text förstås, men det går ju hur bra som helst egentligen. Man får bara strunta i de medicinska termerna som man ändå inte fattar om det skulle vara textat.

Är mycket bättre i magen idag. SKÖNT! Jag har ju det som vissa säger inte finns "stressmage" och den reagerar alltid om jag har mycket runt omkring mig. Just nu funderar jag väldigt mycket så det är kanske det som spökar. Eller så var det en regelrätt magsjuka, man får ju det ibland oxå.

Jag har köpt nyponsoppa och vitt bröd så det blir min middag om en stund. Det är ju snällt mot magen.

SHIT vad det är tomt utan hund! Ursäkta att jag tjatar om det... men det är verkligen inte roligt att vara utan dom små liven när man är van. Så klart att viss prommisar är skönt att slippa, men på det stora hela är det jättetråkigt utan hund! Så det så!

Nu ska jag kolla House en stund! Hejpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar