torsdag 1 april 2010

Jag har skaffat pojkvän...

Idag är jag mogen att presentera min nya kille! Det har känts lite motigt att berätta om honom för jag har inte riktigt vetat vilken roll han ska ha i mitt liv. Framför allt hur allvarligt det var mellan oss och så där. Men nu känns det som om han och jag är på allvar och då ska ni givetvis få veta med!

Han är inte helt ung, han har faktiskt varit min systers kille förut. Men nu har han och jag tagit steget att bli ett par. Lotta var den som presenterade oss för varann, så det är inga sura miner alls från hennes håll.

Han är en stilig mörk kille, ganska vanlig till utseendet och inte så värst märkesmedveten. Jag ska nog se till att hotta upp honom lite, men det vet han inte om än. Han jobbar med hushållsnära tjänster och är duktig på att bära tungt långa sträckor.

Jag hoppas att vi kommer ha det bra ihop! Ja just det... hans namn...:

Dragan!

2 kommentarer:

  1. HA HA, ja snygg är han ju inte, men det är så när man blir äldre och begagnad till och med. Lite upphottning skadar inte någon. Hjulia är ju lite snyggare men har inte samma kapacitet :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, näe inga sura miner här inte. Jag hade ju två så en av dem fick hela tiden känna sig utanför. Och det är ju inte så snällt. Han som presterade bäst fick stanna kvar, han kan bära lite mer. Och det behövs ju när vi är så många hemma hos mig. ;)

    Kram på dig - och Glad Påsk!

    SvaraRadera