torsdag 17 december 2009

Sluta glo!

Jag vet... en del av er känner mig väl nu och vet att jag sällan undanhåller alla mina tokigheter... Nu har jag haft en liten upplevelse igen! Inte så himla knäpp egentligen... men kul just då!

Jag var på Willys och handlade, här i Nyköping är Willys en av de bästa affärerna. Ordnat och stadat, så som jag gillar det. Iallafall...

Kom till kassan och skulle betala, det var rätt mycket folk och bra drag på kassörskan. Så när jag stod och packade i mina påsar så kom nästa persons varor åkande en bit. (Ni vet, ibland kör dom ner halva vägen medans den som "äger" utrymmet just då packar sina varor... ni fattar säkert!) Jag känner att nån står bakom snett bakom mig och kollar på mig... Jag skyndar mig att packa. Men personen står där och glor. Jag blir lite irriterad och lixom ställer mig med ryggen till. Det bränner i nacken... sluta glo!

Så precis när jag vänder mig om ser jag detta:


  















Lite kuligt! Jag skrattade gott... ingen fattade nog vad jag hade så skoj åt.... men huvudsaken är ju att jag tyckte dte var kul!

1 kommentar:

  1. Haha ja de kanske inte va vad du tänkte men de var ju en "gubbe" iaf:P

    SvaraRadera