fredag 18 december 2009

Julgodis!

jag gillar ju att göra godis och ge bort. I år blir det inte sååå mycket sånt. Har ingenstans att ställa det ju. Men jag har lovat till Veronika med familj att jag ska fixa lite snask, så det står jag ju för!

Jag fick ha min grejjer i deras garage ett bra tag när jag flyttade från Johan och som tack ville dom ha julgodis till jul. SÅ KLART! :o)

Idag var jag och handlade alla grejejr som jag ska ha i... om allt går som det ska(vilket det sällan gör när jag lagar godis) så blir det 7 sorter i år. Nåra favoriter och nåra nya som jag ska prova. En grej som jag vill prova måste jag ta med upp till mamma oxå... Iiiiiii!

Så nu slits jag mellan att börja i kväll... eller bara kolla tv med dogsen idag. Lördag och söndag är vikt till snaskbakande. Det tar nog inte så lång tid... det är mest tiden för att stelna som är dryg. Sen vet jag inte VART jag ska ställa det sen när jag är klar... men det löser sig! Ska jag fota sen och lägga ut?

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint det är på sidan!! Duktig Kattis :)

    Åhhhhh, vad nyfiken jag blir på det hemliga godiset!

    Kram
    Mamsne

    SvaraRadera