torsdag 24 december 2009

God jul alla vänner!

Rätt fint i Öregrund även på vintern! Granen är klädd, skinkan griljerad, köttbullar rullade och sillen ligger i sina inläggningar. Ofta så här innan jag somnar den 23:e dec tänker jag på hur bra jag har det. Vi har verkligen så himla mysigt och har så lite måsten. Visst finns det saker vi vill göra och ha med på julbordet. Men funkar det inte så är det ingen katastrof. Vi byter inte julklappar heller längre. Trist på sätt och vis, men skönt oxå. Det stressmomentet behöver vi inte ta oss igenom. Vi har det rätt och slätt väldigt lugnt och skönt på jul. Gillar det mycket! Så nu när klockan dragit sig över tolvslaget och blivit JULAFTON önskar jag alla en fantastisk jul, ta hand om varandra och spara nåra knäckar till annandagen. Kram från mig!

1 kommentar:

  1. GOD JUL!

    önskar

    Charlotte, Christoffer, Totte och Rebel

    SvaraRadera