torsdag 31 december 2009

Huh?!

*Plingeliplopp, vrrrrrr, vrrrrr*

Reser mig på armbågen... yrvaken. Va fan... sms? Nu? Mitt i natten?? Fipplar med telefonen... displayen lyser starkt och innan ögonen vant sig lite sticker det lite. *gäsp*
Läser sms, från 070-XXXXXXX, ett nummer som alltså inte finns lagrat i telefonen.

X skriver:
"Hej. Raka benen och fixa skumpa. Jag tar med mat. Kl 18. Var hemma. Kram"

Va.... Va? Vem? *läser igen* Jo, det stod så! Funderar och funderar... vet ju inte ens vem det är ifrån! Orkar inte gå upp och slå på datorn för att kolla... Bestämmer mig för att personen i fråga skickat fel. Svarar:

"Hej du! Låter verkligen trevligt, men jag tror att du har skickat ditt meddelande fel. Ha ett gott nytt år! Hälsningar K"

Svaret kom direkt:
"Jag tror bestämt att jag kommit rätt :o). Kattis, jag vet vem jag skriver till. Vi ses ikväll. Kram"

ok... eeeehhhhh??????? Var ju tvungen att slå på datorn och kolla numret. Men vad trodde jag? Ingen träff på numret. Hepp. Så vad göra?? Försökte somna om... men det gick inte. Fick gå upp och börja plocka lite. Men alltså! Va fan? Kommer det nån??? Och vem? Så här går det väl inte till lixom!

Och raka benen? Vad är det för nåt att skriva? Va? Nervös blir man ju!!!! Jag som ska plugga idag! MEEEEN! Helt sjukt ju! Det kommer nån ikväll! Gaaaaaahhhhhhhhh!

*dutt*

*dutt* *fnys*

*dutt* *fnys* *dutt*

Vaaa...??? *dutt* Jag slår upp ögonen, Blessin vill ha frukost. *hoppetihopp* *fnys*

Hahahahaha! Jag drömde att jag drömt! Herregud! Hahahahaha! SÅ går det verkligen inte till! Men jag erkänner att det var lite kul! Att ha en blind-date som bara sms:ar och kommer, på befallning lixom! Det var roligt! Jag skrattade gott när jag vaknade. Hihihihi! Jaaa...... det var roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar