tisdag 15 december 2009

"Det" vad sjutton är det?

Jag har ju kämpat med en uppgift till skolan... För att förklara det kort: Vi skulle göra en tidning med ett antal uppslag. För min egen del har det varit tajt att bara hinna skapa uppgiften... sen att dessutom tänka på hur det ser ut... ja det har varit en pärs.

Blev klar vid ungefär 19.00 idag, med själva skapandet och monterandet i datorn. Inte nöjd, men det kändes ok. Så jag åkte till skolan och skrev ut, skar till och grejjade. Och nu... känns det katastrof! INTE nöjd alls! Men nu är dte lu lixom för sent. Det är för stor text på vissa sidor... det är töntigt upplagt och jag satt med gråten i halsen. Verkligen inte nåt jag vill visa upp imorgon.

Men men, det är ju som det är. Jag får nog inse att det där med att se och kunna avgöra vad som är snyggt.... det har nog inte jag. "Det" inom det grafiska... har man nog eller så har man det inte. Kattis: INTE.

Jag kan nog lära mig programmen riktigt bra, jag är ju inte tappad bakom en vagn när det gäller teknik och program. Men det där andra får jag nog låta andra göra... *suck*

Så... mina vänner. Imorgon kommer domen.

2 kommentarer:

  1. KK!
    Nu är du alldeles för hård mot dig själv! Du gör bra grejer, även designmässigt. Sedan så kan man undra varför ens lärare ens skickar ut en så omfattande uppgift med så få dagar att göra den på. Du ska vara nöjd. Så det så!

    Imorgon, lyssna på den konstruktiva kritik du får och använd dig av det vid nästa uppgift.
    KK = Kattis kan! ;)

    SvaraRadera
  2. Håller helt med ovanstående = KK
    Kram
    Mamsen

    SvaraRadera