måndag 28 december 2009

Jo så här är det...

Skrev ju att jag skulle berätta mer. Så här kommer det.

Vill inte skriva ut alla detaljer, men summan av allt är att det är inte meningen att man ska ha haft ett liv innan man studerar. Och man ska inte vara ensam. Det blir svårt att få ihop nåt som fungerar.

Jag har för lite in på kontona gentemot vad som ska ut. Och nu blir det ännu mindra pga vissa omständigheter. Så just nu är det lite svårjobbat. Men jag hoppas på en lösning. Jag donar och grejjar... för jag vill VERKLIGEN inte ge upp min utbildning. Jag VILL det här. Jag har gjort så mycket för att kunna genomföra det! Så det känns väldigt surt att man ska få mattan undandragen trots alla justeringar jag har gjort.

Men nu måste jag se till att hitta nåt att dryga ut med.

Det jobbiga är ju att jag sitter ju hela dagar och fram till sent på nätterna för att hinna med skolan och för att lära mig och hänga med. Så jag vet inte NÄR jag ska få till att jobba. Dygnet har ju inte mer än 24 timmar och sova mindre än 4-5 timmar grejjar jag inte.

Så just nu är det tungt. Men men, livet är ju inte alltid rättvist. Och jag antar att nån gång vänder det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar