lördag 5 december 2009

Herregud Kattis... är det inte det ena så är det det andra

För ett par dagar sen beställde jag lite tv-kanaler från Tele2 som är operatören i mitt hus. Det skulle komma en box och ett programkort. Idag hämtade jag paketet. Och kvinna som jag är kollade jag manualen. Kopplade hejvilt med alla sladdar och sen slog igång alltihopa.

Inga kanaler. Sökte gång på gång. Inga kanaler. Fan....

Läste i papprena igen... AHA! Det ska finnas ett datum på kartongen när den ska hoppa igång! Letade... inget datum. Fan då! Ringer Tele2 och ska fråga varför... hamnar i telefonkö. Fortsätter leta efter datumet på kartongen... hittar inget.

Tänker då att jag kan ju sätta tillbaka tv:n direkt i uttaget i väggen, så jag har de kanaler som jag hade innan...

JAHA! Hahahahaha, ingen antennsladd från väggen till boxen! Då blir det inga kanaler!

I med den och sen söka igen. VIPS så hade jag en massa kuligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar