lördag 12 december 2009

Donar och grejjar!

Har suttit hela dagen med min uppgift till nästa vecka. Nu orkar jag inte mer idag.

Hade en dust med verkstan som skulle laga bilen idag (läs igår...) Ett hett tips är: Ha inte en bil som är äldre än 2-3 år, det är BARA utgifter med gamla bilar. Men men, måndag ska bilen tillbaka.

Skulle ha lagat riktigt god mat idag, men det blev inte av. Jag satt och jobbade med uppgiften så jag glömde klockan. Det fick bli att värma från frysen, bulgur och kyckling. Perfekt!

Så nu har jag värstaste goda maten till lördagsmiddag! Chevrégratinerad fläskfile med potatisklyftor och kantarellsås. Ska bli så in i bäng gott! Riktigt längtar! Trist bara att äta själv. Men men, så kan det va. Kommer bli mat över... och tänk att plocka fram en sån låda och ta med till skolan... Iiiiiiii! Öppna den i lunchrummet och njuta lördagsmiddag till lunch mitt i veckan. LYCKA! Hahahaha!

Nu mååååste jag sova. Kvart i två... det blir sent i säng när man fastnar med saker att grejsa med. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar