onsdag 29 februari 2012

Provat nu

Igår när jag tvättat ansiktet för kvällen så testade jag min nya kräm. Den berömda antirynkvarianten. Och den känns bra! Den doftar ok, inte kärring iallafall. Och så känns ansiktet mjuk och fint :) Imorse samma sak. Känns bra i fejset faktiskt. Så vi får hoppas att det fortsätter kännas bra. Så nu mina vänner, nu blir jag snyggare för varje dag. MÅSTE bli det av ansiktskrämen med mirakel i.

Eller så är det så att jag får lära mig leva med mina rynkor. För det skulle ju kunna vara så att jag faktiskt inte blir av med dem... ;) Och då finns det ju väldigt lite anledning att hänga upp sig på det.

En annan sak. Jag får med jämna mellanrum sms från Folktandvården i Skogås. Dom påminner om min tandläkartid där. Hos en tandläkare som jag aldrig träffat. Tänker att det blivit fel siffra nånstans. Hoppas han/hon som ska till tandis i Skogås kommer ihåg iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar