onsdag 15 februari 2012

Ont!

I skinkorna! Träningsvärk... och hur kommer det sig nu då?  Kan man undra. Jag tog tag i lägenheten igår. Hängde upp hyllor och tavlor. En och annan lampa kom på plats. Men jag kan lixom inte riktigt få ihop att jag skulle få träningsvärk i skinkorna av det? Aja... så är det iallafall.

Nu börjar det bli fint! Hemma alltså! Det är fortfarande på undantag i sovrummet. Där finns mycket att önska. Men det får ta tid. Måste bli bra! Och jag vet nu lite om hur jag vill ha det. Så det är bara att fixa. Pö om pö. Men i köket är det en lampsladd som saknas... och gardiner. Kanske nån mer växt.

I vardagsrummet är det bara en fåtölj som saknas och nåt mer att hänga på väggen. I hallen behövs en spegel. Sovrummet behöver ny säng, gavel, sänglampor och tavlor. Har en idé på både lampor och tavlor. Så det är trevligt. Men måste fixa säng först. Sen :)

Hur som helst så är det iallafall mer ett hem nu! Mysigt!

Men det här men skinkorna... det är en gåta.

1 kommentar: