lördag 18 februari 2012

Off we go to Leksand!

Om nåra minuter kommer Jenny och Paula och hämtar mig, vi ska åka på Mello i Leksand. Men först ska vi ner på stan och äta thai :) Rooligt!

Hann hem och ligga på sängen 20 minuter, sen var det bara att hoppa in i duschen och så svida om till galaklädsel. Fix med håret och på med pärlorna. Idag är det rött som gäller. Röd top, jeanskjol och svarta strumpbyxor. Pärlorna är silver och röda. Sweet! Inte riktigt jag känns det som men pärlor... men dom är så fina så jag får lov att ha dem.

Undrar just om jag kommer vara lite sliten ikväll när jag kommer hem. Finns en viss risk för det. Sover gott i natt antar jag att jag gör. Just nu ser det ut som kaos hemma. Det var fint innan jag åkte, men sen jag kom hem har jag hunnit sprida ut en massa saker och det är en enda röra. Hahaha! Herregud.

Men hörrni! Nu drar jag! Jag lovar att vinka i kameran om jag blir filmad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar