torsdag 23 februari 2012

Känns bra!

Idag har jag haft ett litet samtal med vår nya chef. Vi pratade om framtiden och hur det ser ut framöver med allt. Känns positivt och bra! Sen pratade vi om en lösning kring Blessin. Och hon är välkommen hit till kontoret :) Mycket bra! Då blir det enklare med allt känner jag. Då kan jag trixa med dagarna och ur jag lägger upp det. Perfekt!

En liten prinsessa har fötts oxå! Gratulerar Victoria och Daniel :) Roligt för dem tycker jag. Och som alla föräldrar så är dom säkert väldigt stolta och glada. Hejja lilla prinsessan Catharina! För visst kommer hon heta Catharina? Så klart... ett fint nam på en liten prinsessa tycker jag!

Jag har ju namn till mina barn, om jag får nåra, helt klara :) Det har nog dom oxå tror jag. Ska bli kul att välkomna den lilla tösen till världen.

GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar