fredag 24 februari 2012

EMIL!

Jag glömde ju att berätta om Emil!

Ni vet Karin, hundvakten. Hon är ju flickvän till en kollega. Kollegan var ju med på avtackningen idag. Karin och Per fick en liten Emil ju! För tre veckor sen :) Och idag fick Karin och Emil följa med till kontoret <3

Vilken liten skruttis! Han var HELT bedårande och jag tror Per såg att jag försökte flirta in mig hos Emil för rätt var det var så langade han över Emil till mig... Ååååhhh vilken liten sötkorv! Han sov och knorrade mest hela tiden, lilla underbara unge :) Han var så klart jättefin! Den där har ni gjort bra Karin och Per!

Jag blev bjuden över på semla härom dagen men var tvungen att tacka nej då det varit lite mycket på kvällarna. Men nu ska vi ses nästa vecka och då tänker jag sno lite gostid med Emil igen. Dom är väldigt söta de där små... blir lite sugen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar