tisdag 21 februari 2012

Det tittas på morgonen

Jag gillar naket. Både på andra och på mig själv. Inte naket BARA som i sex-naket utan även bara naket. Jag sover helst naken, knallar gärna naken hemma och kollar gärna på tv naken. Sån är jag. På gott och ont.

Sen jag flyttade har jag varit lite noga med att vippa på persiennerna när jag gå naken. Vill ju inte få hyresvärden på mig för uppseendeväkande beteende. Men i köket har jag inte haft persiennerna nere, dock hållit mig borta från köket just när jag är naken. Skyndar förbi dörren till köket när kläderna inte sitter på plats.

Men en tid på dygnet så struntar jag i det. På morgonen. Jag går upp och ger hunden mat, lagar frukost och donar i köket. Naken.

Har tänkt att det alltid är så mörkt i alla fönster så det är ingen vaken. Jag har två lampor som går på med timer. Så mitt kök är väl ljust som i ett akvarium. Men jag har tänkt att det kanske är så att folk sover. Jo eller hur! Förra veckan så tyckte jag att det stod nån i en av lägenheterna i juset mittemot. Men jag la inte så mycket mer än en tanke på det.

Idag! Då ser jag att i samma fönster står en man och dricker kaffe. Kan han väl få. Men han tittar DIREKT på mig. AHHHHHH! Jag springer in i sovrummet och hämtar min handduk. Går tillbaka och kikar bort mot den lägenheten... HAN VINKAR!

Nu undrar jag hur länge han stått där? Hur många mornar? Otäckt! Nu måste jag dra ner persiennerna i fortsättningen i köket med. Eller klä på mig.

Eller... kanske är det skit samma? Om jag låtsas att han inte är där? Om jag bara låter det bero? Men jag kommer nog aldrig kunna gå naken helt avslappnat igen. Måste fundera på det här. Lite i chock nu känner jag.

3 kommentarer:

  1. Hej, sökte på naken och hittade hit. Jag är ganska lik som dig, går naken hemma när det passar mig och bryr mig inte mycket om någon ser mig. Har skaffat nakenskjortan (mysplagg) som jag tar på när det plingar på dörrn. Kan ju vara ett tips för dig?

    SvaraRadera
  2. Pappa brukar kalla sådana där för fönsterblommor. Tyvärr kommer han nog fortsätta. Det ska finnas plastfilm man kan sätta på fönstren så det blir som ett amerikanskt förhörsrum om du inte vill ha persienner. Annars låter det smart med en stor skjorta lm du står ut med att bli betraktad.

    Om du fortsätter gå naken i köket, tänk på vad det värsta som kan hända är: han får för sig att filma och lägga upp på nätet . . . Inte troligt men varför riskera?

    SvaraRadera