torsdag 1 mars 2012

Så där ja!

Vattumannen
Vecka 9 (27 februari-4 mars)

Använd dig av ditt leende så får du nog framgång i kärlek. Idéer andra kan ha om romantik är nog bra, men du har den bästa idén så lita mest på dig själv. Nya kontakter i arbetet verkar vara bäst för dig i denna för dig så framgångsrika vecka, där din hälsa tycks stråla av sundhet. Du är bra på hälsa om du bara tror på dig själv. Ekonomin tycks vara mycket god nu och du kan kosta på dig litet extra spännande inköp. Du ska ha vinstlycka nu så pröva dina möjligheter på något inom spel.

Lyckotal: 1, 6, 27, 29, 37, 44, 46
Bästa lyckotal: 44

Ok, jag ler för glatta livet. Jag har de bästa idéerna och jag ska leta på jobbet. Det svänger i rekomendationerna känner jag. Men jag är alltid öppen för att testa nya saker. Så ok, jag ler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar