lördag 24 mars 2012

Alltså... jag har ju inte fattat!

Idag surfade jag in på Aftonbladet och såg en sån där länk till "mest klickade klipp". Det var en länk till ett klipp en teckentolkad version av Dead by aprils låt Mystery från Melodifestivalen. HELT fantastiskt! Jag var ju då tvungen att kolla på Youtube om det fanns fler upplagda där.

Och tydligen, vilket jag helt missat, så har hela finalen teckentolkats av tre teckentolkare. En som kört mellansnacket och två som kört låtarna. Och jag säger bara en sak... fantastiskt! HELT fantastiskt!

Sök på "melodifestivalen teckentolkad" och kika på det här. Jag satt och skrattade, log och lyckotårar rann över mina kinder. Dessa två teckentolkare är helt underbara! Och jag skrattar inte för att det på nåt sätt är fånigt eller nåt sånt. Det är bara ren lycka! Dom lever sig in i låtarna och tecknar genom dem så otroligt bra! Jag är helt hänförd över hur dom gör det, galet bra är det. Så har du inte sett det... gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar