söndag 25 mars 2012

Intensivt

Igår åkte jag ner till Sthlm och SSPKs årsmöte som var idag. Mest transport känns det som men på det stora hela fungerade det kanon. Kul att träffa lite folk oxå så klart. Det blev lite längre än jag tänkt och trott. Men jag hann iallafall till tåget hem och där sitter jag nu.

En lustig grej hände precis. Det är ganska mycket folk som alltid på söndagar. Och jag hade bokat sittplats. Det blev på ett sånt där säte för fyra. Två och två mitt emot varann, ni vet. Och jag stoppade i mina lurar. Satte på musik. Körde en spelningslista med mellolåtarna. Plötsligt ler killen mitt emot mig. Jag satt tydligen och sjöng... ''diggediggedingdingding... Här glider kingen in'' Bra smak man har. Kul iallafall att man kan stå till tjänst med att roa sina resekamrater. Eller nåt. Jisses Kattis...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar