onsdag 7 mars 2012

Jag ser!

Hörrni! Jag testar att ha mina glasögon nu, på jobbet. Och jag ser väldigt bra! Hahaha! Vad tokigt :) Eller det är ju väldigt bra egentligen. Men ni fattar. Jag ska nog åka ner och kolla ut ett par nya. Dom här är varken snygga eller bekväma. Jag kanske lånar hem under helgen och tar med till Sthlm. Så kan jag få lite tips om vad jag ska ha.

Sen åker jag förbi Jenny och ber om hennes åsikter. Så får vi se om det är nån form av linje med hur alla tycker. Sen får jag välja. Och sen måste jag vänja mig vid att ha dem oxå :)

För övrigt så är jag såååå trött idag. Somnade lite för sent och sov lite oroligt inatt. Får försöka komma i säng i god tid ikväll. Men först ska jag till Per och Karin på middag :) Och lilla Emil förstås. Hundvakten ni vet :) Inte emil då... utan Karin. Ja, ni fattar ju. Det ska bli trevligt!

Och imorgon blir det pubkväll med jobbet. Det händer mycket nu! Fast det stod ju det i horoskopet :) Nöjen och grejer på jobbet, eller hur var det? Det blir fina fisken det. Trevligt iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar