torsdag 22 mars 2012

Dåligt!

Ja, det är väldigt dåligt med bloggandet! Här kommer iallafall singelhoroskopet för veckan:

VATTUMANNEN
Helgen, särskilt fredagen, passar bra för kombinationer av kärleksmöten och nöjen. Du är som mest attraktiv mitt i vimlet, på dansgolvet, i centrum. Det kan vara klokt att passa på för under resten av veckan blir kärlekslivet mest en förhoppning och det händer ingenting positivt, i alla fall inget du vill satsa på.

Hetast för dig denna vecka:
Tvillingen gör dig på gott humör.
Vågen delar många av dina värderingar.
Dejtingtipset: Fin vecka för dans och musik.
Romantikskaparen: Allt som rör hav och vatten ökar chansen att kärleken tar fart. En kryssning kan fungera.
Bästa dag: 27/3

Ok, en kryssning på fredag verkar ju vara grejen denna vecka. Men HUR ska det gå till då? Aja, känns kanske liiiite som om jag får fundera på om det är realistiskt. Eller vad säger ni?

I helgen bär det av mot Sthlm. Ska lämna Zingo till sin husse och sen gå på SSPK:s årsmöte på söndagen. Förhoppningsvis får jag en stund över till att åka och hälsa på Karin och Henrik som har lava oxå. Vore mysigt att hinna med det! Vet inte hur mycket tid jag har dock. Och så behöver jag åka och kika på inneskor. För träning. Måste bli nån ordning på torpet. Uteskor har jag, men behöver ett par inneskor. Får se hur det kan gå till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar