torsdag 8 mars 2012

Om man bara flyttar en bokstav

Haha! Satt och kollade på förra inlägget... tänk vad roligt det hade blivit om man flyttat bokstaven "n". Och att "singel" hade blivit "snigel" istället! Hahaha! Det var roligt! Snigelhoroskop!

Det finns så mycket tokerier i min lilla hjärna. Jag hoppas att det finns nån enstaka som kan finna det som lite tilltalande dock. Tror ibland att om nån blir lite intresserad av mig och på nåt sätt hittar in här så blir denne någon säkert avskräckt. Hahaha! Kan det vara så?

Men vet ni vad? Om man inte fixar bloggen så fixar man inte mig :) Jag tror ändå att jag har nåt bra att erbjuda till nån... denne nån har bara inte visat sig än. Och jag tänker att jag vill inte göra mig till nån annan än vad jag är för att det ska vara mer lättsmält. Så förhoppningsvis så kommer det nån eller så hittar jag nån som kanske kan klara av att stå ut med mig. För det är väl inte omöjligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar