söndag 4 mars 2012

Funderar

Söndag. Och vad gör jag? Försöker sova. Jag kan nog bara acceptera att jag har såna här söndagar. Jag får en liten tanke som fnurrar runt i mit huvud. Och så vips så ligger jag och skruvar på mig. Tröööökigt!

Imrorgon är det jobb igen :-) Kuligt! Vi får se vilka som är inne. Trist är det med en sak iallafall... Och det är att Tiina ingte kommer mer. Gillar Tiina! Tråkigt att hon slutat... Men det är säkert nåra andra där :-)

Lyssnar lite på låtarna från Mello. Det blir intressant på lördag. Eller inte. Jag är rädd för att nåt skit kuppas vidare till Finalen i Azerbaijan. Men men... Skit samma. Får se vad det blir.

Idag gick Vasaloppet! Roligt. Nåra jag känner körde, kul att följa dem på sms. Dom gjorde bra lopp! Tror dom var nöjda. Ömma och med skavsår lite här och där så sover nog alla de duktiga Vasaloppsåkarna nu. Snarkar som små grisar. Med all rätt. Skulle jag oxå ha gjort! :-D

Nu gör jag ett försök... Go natt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar