lördag 31 mars 2012

Felskickat sms... igen :)

Ok, minns ni killen i Sundsvall som skickade sms till mig för inte så länge sen? Han lyckades i veckan igen:

Han: Hej gumsan! Har du tröttnat på mig? Har ringt men bara mobilsvar... Puss på dig
Jag: Hej hej! Nu har du skickat fel igen ;) Puss på dig med, kram från Kattis i Borlänge
Han: Haha! Man är ju tydligen lite tokig!
Jag: Ja lite :) Har inte du din gumsa i programmerad i mobilen? Tänker att det är lättare att hitta rätt då ;)
Han: Hehe. Kul att missa ibland också.
Jag: Sant :)

Sen kom det inget mer, men så idag damp det ner ett igen:

Han: Inatt är jag din. Om du vill.
Jag: Hahahahaha! Fy fasen vad roligt!!! Lilla vännen, nu har du lyckats skicka fel igen! Lite långt att åka kanske för en natt?`;)
Han: Hahaha. Det roliga är att jag skickade sms:et till dig.
Jag: Är du i Borlänge menar du? Inte var det där till mig heller :)
Han: Klart det va. Har anglat hela dagen och började tänka på dig när jag kom in i värmen.
Jag: Ok... hihi! Vet du att du messar till Kattis i Borlänge?
Han: Såklart! Har kul här med polarna. Ska på bypuben nu.
Jag: Det förklarar saken! Lite alkohol innanför västen och sen bjuder du ut dig ;) Hälsa dina kompisar!

Vad säger man? Inte skulle ursprungsmesset idag till mig heller... hahahaha! Ja jisses... Men roligt är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar