söndag 4 mars 2012

Ja, jag vet inte jag

Idag är en sorgens dag. Jag sitter alltid bänkad vid Vasaloppet. Ställer klockan och ser den fantastiska starten. Alltid. Igår var jag på fest hos Sara som fyllda 30, grattis tjejen! Kom hem lite sent... somnade väl vid 3.30. Ställde klockan, för starten skulle jag inte missa! Eller gjorde jag det?

Nä. Det gjorde inte jag. Jag somnade som en sten och vaknade med ett ryck. Kollade klockan och insåg att jag missat det. Starten... jag missade starten. BAH! Det är ju  just den som är halva grejen. Nu missade jag den! Förbannat!

Och sen igår då. Jag såg inte Andra chansen... men vart är vi på väg? Helt sjukt tycker jag med hela upplägget. Det är så många bra låtar som inte fått nån chans och sen finns det dom som vi kanske, jag säger inte att det blir så men kanske, skickar iväg till Europa och får skämmas för. Allt för att upplägget tillåter att det dumröstas. Men men... skit samma. Det börjar bli lite tradigt faktiskt.

Nästa helg vet vi, jag gissar på Loreen eller pojken Munter. Har oftast fel... men dom gillar jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar