fredag 12 augusti 2011

Sista dagen

Idag var det slut! Sommarjobbet på Dala-Demokraten. Det kändes lite vemodigt att gå därifrån faktiskt. En av killarna sa: "Vi ses!" Men jag tänkte då... att det gör vi nog inte. Det kändes lite tråkigt! Men det är väl så. Sommarjobbarna kommer och går och man säger "Vi ses!" Men man gör inte det.

Jag fick en present, för förtjänstfulla veckor. Högtidligt överlämnades:

En stycke ryggsäck!
Sen fikade vi. Det var två andra som slutade idag med. Dom fick oxå ryggsäck. Och dom bjöd på kladdkaka. Min morotskaka sen igår dukades fram oxå, för det fanns kvar. Den gick åt... men inte kladdkakorna... *fniss* Jag trodde att vi skulle få tajt att hinna med men jag kunde gå i tid och slapp jobba över. Vinkade och hejjade hej då till alla och gick. Tänkte att nåt minne måste jag ha... Så det blev denna bild:

Hej då huset! Ses en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar